Saturday, October 15, 2016

Forex Winner

ZWinner (Dr. Zain Agha) Review Besoek webwerf Woorde kan nie ten volle my opregte dank uitspreek teenoor julle beveel en die verskaffing van my met jou briljante sagteware ZWINNER-21 nadat ek jou aandag vestig op my voortgesette verliese in die Forex mark en jou versekering gegee dat die ZWINNER -21 sagteware sal 'n einde te maak aan diegene verliese. Voor die aankoop van hierdie sagteware op 2012/04/17, het ek reeds verloor NZD 5500 deur twee verskillende handel rekeninge oor die tydperk Desember 2011 tot Maart 2012, so het 'n pynlike besluit van die gee van forex 'n laaste skoot. Vasbeslote om suksesvol te wees, het ek 'n doen of sterf besluit om 'n ander lewende handel rekening met FXTG, Australië open op 2012/04/13 met 'n opening deposito van $ 10,441.87 maar net se verhandeling op 2012/04/16. My statistieke vir die tydperk 2012/04/16 2012/04/17 'n wins van $ 316,67 en 'n verlies van $ 1139,15 was. Dus 'n netto verlies van $ 822,48 het my met 'n rekening balans van USD 9619,39. en hy het die huis van die sinkende gevoel van weer verloor dus demotiverende my vir die derde keer. Desperaat om my verliese te verhaal en kry terug my selfbeeld, het ek besluit om my situasie aan dr Agha (van wie ek reeds ontvang 'n gratis 7 deel Forex handleiding en Basiese forex kursus boekie) wat baie vriendelik die ZWINNER-21 sagteware aanbeveel e-pos wat ek gekoop op 2012/04/17 vir GBP 197,00 of NZD 392,00 die resultate van net twee dae scalping (vanaf 2012/04/18 tot 2012/04/19) die gebruik van hierdie sagteware, spreek boekdele en kan besigtig word op die gespesifiseerde rekening dat ek die verskaffing van dr Agha as bewys van die doeltreffendheid van sy sagteware op die lewende handel markte. Soos my Rekeningstaat is vertroulik, gee ek hiermee die P / L syfers vir die tydperk van twee dae tot voordeel van ander mense wat kan oorweeg die aankoop van hierdie sagteware. Oorspronklike rekening balans soos op die opening van 2012/04/13 --- USD 10.441,87 (Nuwe Rekening) rekening balans soos op 2012/04/18 --- USD 9619,39 (sonder ZWINNER-21 sagteware) (Verlies dollar 822,48) Sluiting rekening Balans soos op 2012/04/19 --- USD 11.883,18 (met ZWINNER-21 sagteware) Netto Wins met ZWINNER-21 sagteware van 2012/04/18 -19.04.2012 ---- USD 2408,01 netto verlies met ZWINNER-21 sagteware van 2012/04/18 2012/04/19 --- - dollar 145,74 (verlies as gevolg van my besluit om 'n lang ambagte vroeë sluit om verliese bevat) Verder vandag April 23, 2012 in 5 uur van die handel die VSA sessie, ek het 'n wins van $ 2341,82 met 2 Deel 3 ambagte en 5 Deel 1 ambagte lank op GBP / USD en 1 Deel 1 handel kort op USD / CHF net deur die gebruik van die ZWINNER-21 sagteware. Bogenoemde wins het my selfbeeld 'n hupstoot gegee en my vertroue is nou op 'n all-time hoog. Van hier af het ek sal voortgaan om te bou aan my winsgrondslag gebruik van hierdie of enige ander sagteware wat dr Agha mag uitbring as ek het volle vertroue in wat hy preek en praktyke. Dr Agha, dankie weer vir hierdie briljante sagteware en Ek is baie dank verskuldig aan julle vir die omkeer van my verliese. Ek sal nie huiwer om hierdie sagteware aanbeveel aan enigiemand, want dit is werklik 'n goudmyn te hê en is in 'n klas van sy eie in vergelyking met die talle sagteware wat beskikbaar is op die mark is. Voorwaar, sal jy gooi al die ander sagteware wat jy kan gekoop, sodra die voordele van die gebruik van hierdie sagteware sink in. Dr Agha, voel asseblief vry om hierdie getuigskrif publiseer as jy so kan wens. Mag jy en jou gesin vir ewig geseënd vir die goeie werk wat jy doen om te help ontluikende handelaars soos ek oorleef in hierdie sogenaamde triljoen dollar moeilike mark. Met 'n goeie wense aan ons toekoms. Vriendelike groete, Mario BorgesAre Jy nog steeds sukkel met jou Forex Trading Hier is 'n eenvoudige en maklike manier om te maak Winsgewende Trades Everyday Jy sal verbaas wees oor die eenvoud van hierdie stelsel Z-wenner is ontwerp om handel te dryf Alle sessies dit die Londense Sessie, die Amerikaanse Sessie of die Asiatiese sessie, Z-WENNER kan handel Alle sessies. Aankoop van die Z-WENNER Stelsel sal jou lewe heeltemal verander vir die beter. Hoekom Z-wenner is heeltemal anders om my ander stelsels. Daar is geen manier dat jy geld kan verloor as jy net volg die reëls. Die reëls is eenvoudig en maklik om te volg. Die Z-WENNER System is deeglik verduidelik word met die hulp van die kaarte. Dit kan verhandel op alle vorme van handel platforms, maar jy kry die pyle net op die Meta Trader platform. Z-WENNER ambagte al munt pare. Ek sal aan jou stuur die MT4 Sjabloon wat jy op jou kaarte kan installeer en dit sal julle koop en verkoop Arrows. Die stelsel is heeltemal Meganiese. Jy hoef nie om iets te doen. Volg net die reëls en maak groot bedrae geld elke dag. By tye moet ons ons diskresie gebruik. Die inskrywings is ten volle Meganiese maar die uitgange is Meganiese wanneer die mark is trending en diskresionêre wanneer die mark is wissel. Dit is ten volle verduidelik hoe en wanneer om te verlaat met winste. Hoeveel stelsels het jy geheel en al U sal nie nou nodig nie. Jy sal die aankoop van 'n goudmyn. Binnekort sal jy stuur vir my jou getuigskrif. Z-wenner is wat kragtig die volgende grafieke toon jy die ambagte Ek het sonder enige onderbreking in tussen. Ek is nie net wat jy die winsgewende bedrywe Ek het nie, maar ook die verlies van kinders. Nou kan jy beide die wen vergelyk en die verlies van ambagte jouself en besluit of hierdie stelsel is vir jou of nie. Ek het hierdie handel by 07:45 Eastern Time en opgewonde om 15:15 ET Die stelsel is heeltemal Meganiese. Geen diskresie gebruik. Ek het hierdie handel om 9:30 Eastern Time en opgewonde om 14:00 ET gemaak 520,00. Nie sleg vir 'n paar ure se werk. Ek het hierdie handel om 9:00 Eastern Time en opgewonde om 15:30 ET 'n groot dag. Het jy byna 1000,00 in 'n dag. Ek het hierdie handel om 10:00 Eastern Time en opgewonde aan die einde van die New York Sessie om 17:00 ET Lost 80.00 in die eerste handel en dan gemaak 430,00 in die tweede een. Dit handel is geneem om 07:45 ET en opgewonde om 17:00 ET 'n baie slegte dag, maar nog steeds het 'n paar wins te maak. (Generated 227 pitte hierdie week. Netto Wins 2090,00) Dit handel is geneem om 07:45 ET en opgewonde om 16:15 ET 'N baie goeie begin vir die week. Gemaak 1570,00 op die eerste dag van die week. Dit handel is geneem om 07:30 ET en opgewonde om 14:30 ET Nice dag weer. Gemaak 800.00 vandag. Dit handel is geneem om 10:45 ET en opgewonde om 17:15 ET Nog 'n goeie dag. Gemaak 750.00 was hierdie handel geneem om 08:45 ET en opgewonde om 15:30 ET Die week is baie mooi gaan. Nog 760,00 vandag. Dit handel is geneem op 07:15 ET en opgewonde 5 minute voor die einde van die week by 15:55 ET 'n Uitstekende Dag en 'n uitstekende week. Gemaak 1080,00 vandag. (Generated 506 pitte hierdie week. Netto Wins 4960,00) Soos sy blyk uit die kaarte hierbo, ek is die maak van geld byna elke dag sonder 'n onderbreking. Nou het ek nie nodig het om wakker te vroeg in die oggende hier in die Verenigde Koninkryk kan ek my dag handel in die middag begin ek kan laat nagte uit en geniet my aande. AANGESIEN handelaars in die VSA ook kan hê vreedsame nagte slaap Jy moet wakker om 7:00 of 08:00 in die oggend om jou handel dag begin in plaas daarvan om wakker die hele nag. Jy kan die Z-wenner enige verhandelingsplatform handel. Ek het ook 'n sjabloon vir die MT4 Trading platform. Hierdie sjabloon sal julle koop en verkoop Arrows Blou Up Arrows aandui Koop Seine en Rooi Down Arrows aandui Sell seine. Maak Handel n Childs Play Hier is 'n kiekie van die sjabloon wat jy ook sal ontvang. Jy kan dit installeer op jou MT4 handel stasieperron en volg net die seine tydens die Amerikaanse sessie. Die Template sal jou lewe baie makliker maak. Al wat jy hoef te doen is om die aanwysers te volg en geld te maak. So eenvoudig soos dit. Wat anders doen wat jy wil. Wat anders kry jy Jy sal leeftyd ondersteuning kry deur middel van e-pos en 2 tot 4 uur van 12:59 Mentorskap en lewendige Trading deur MSN chat diens. Ek sal jou wys elke aspek van die Z-WENNER Stelsel en hoe om die beste wat jy kan die Z-WENNER gebruik en maak geld elke dag. UPDATE 1 September 2010. Z-WENNER SJABLOON weergawe 10 Die Beste Sjabloon ooit kan jy jou hande te kry op Maak jou handel 'n Childs Play gee jy akkurate Inskrywings Help jou geld maak alledaagse UPDATE 1 Maart 2011. Z-WENNER SJABLOON weergawe 13 Ek het nou gemaak die ZWinner System nog makliker. Ek het 'n paar veranderinge aan die Zwinner weergawe 10 gemaak en het dit selfs 'n beter en baie makliker om handel te dryf met. Die uitgang-sein is die maklikste nou. Dit is 'n Meganiese afrit strategie, nie nodig om jou goeddunke gebruik meer. Die inskrywings is ook Meganiese met filters wat ons gee meer as 90 korrekte inskrywings en dus meer as 90 wen ambagte. Jy sal bly wees met die prestasie wees. Watch Video Testimonials Hier betaal deur middel van PayPalz-wenner stelsel deur Dr. Zain Agha enige goeie wil graag mense ervaring en terugvoer oor hom en sy stelsel Z-wenner hoor ek verlede jaar gekoop die Zwinner stelsel in November en vandat ek is net handel deur die stelsel. A voorleg is met dien verstande dat gee jou koop en verkoop pyle en dit is wat my handel baie eenvoudig en maklik gemaak. Die sjabloon doen al die berekeninge en gee jou die koop / verkoop seine en ek het gevind dat die seine is hoogs akkurate So winsgewende bedrywe is opgetel en ek doen 'n goeie deeg. Onlangs het dr Zain het begin met 'n Trading Kamer en hy nooi almal op 'n maande verhoor gratis. Hy noem die ambagte en ons kopieer hom en maak geld alledaagse. Die Zwinner System is Meganiese maar in die Trading Kamer hy gebruik diskresie ook. Die inskrywings is gebaseer op die Zwinner System maar die uitgange is anders. In die meganiese stelsel al uitgange of terugskrywings is gebaseer op die Meganiese Seine maar in die Trading Kamer eers ons 15 pitte met 'n halwe baie en ons laat die ander helfte baie duur tot aan die einde. Zwiner het winsgewend vir my as jy wil jy kan aansluit by die handel ruimte vir 'n maand gratis en oordeel vir jouself. Wen is 'n groot FeelingI8217m bespreek saam met jou die mooiste Forex skraping Program wat jy werklik waargeneem. It8217s uiters winsgewende sowel as die belangrikste it8217s super maklik om bedryf saam met. In teenstelling met bykomende scalping tegnieke waar die fokus op geneig om 04:57 pitte vir elke bedryf, die werklike Z-5 scalper soek aktief groot handel en baie wat verband hou met die tyd hierdie ontdek hierdie. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis aflaai Die werklike Z-5 scalper kan jou help om jou lewe te verander vir die beter. Agterlaat individue sukkel keer presies waar 'n persoon 'n baie tyd te koop juweel asook die ontdekking net vuil eerder belê. Die werklike Z-5 Gevorderde Forex scalping stelsel kan 'n persoon Ryk uiters vinnige maak. Vir diegene wat 'n handelaar rekening wat verband hou met 10, 000 00, asook bedryf net 5 Minilots op elke stel, kan dit u voorsien van Verdienste wat verband hou met upto 2500. 00 per dag. Wat dit beteken is dit kan 'n dubbele jou eie rekeninge dimensie binne 'n 7 dae. My persoonlike seuntjie het my ingelig om hierdie tegniek nie bemark vir onder 5000. 00, bloot omdat he8217s vervaardiging hierdie soort van kontant per dag. Ander gesoek: forex scalping strategie stelsel bedrogspul www zwinnerforex com Z5 sculping forex Die werklike ZWinner 21 Trading System is eintlik die een wat op al die markplek probleme kon word. Dit kan uitgeruil word op die lange duur, tydelike sowel as Hoof van die belangrikste een Minute tydperk. It8217s moontlik om die bedryf al van die dag tyd lank met behulp van die ongeveer 'n minuut scalper en te verhoed dat enige tyd die werklike belegger soos en begin weer enige tyd die werklike belegger wil. Deur net terwyl die gebruik van energie uit die scalper, it8217s moontlik te help om byna 100 pitte per dag maak. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis aflaai Om mee te begin kan begin om die aanwysers wat reeds aangewend in die werklike ZWinner21 koop en verkoop program te sien. Die feite wat verband hou met presies hoe hierdie tipe aanduidings asook dat hulle almal van ons help om vir die maak van verskeie transaksies ontvang binne die 3 gidse wat verband hou benut. Die werklike aanbieding van die werklike aanduidings is regtig soos volg nadat: Bystand asook Opposisie, ZWINNER Alert, ZWINNER CCI, ZWINNER Trend aanwyser, ZWINNER Seine, Trend Krag, ZWINNER X-Factor, ZWINNER kleur seine. Die lang termyn koop en verkoop is eintlik voltooi binne die ZWinner 21 Trading System binne die 1 uur tydperk asook presies dieselfde is eintlik wettig vir daardie tydelike handel te wel die tydperk regs af na 'n halfuur of selfs 15 kan ingestel word min8217s. Tog is die werklike scalping eintlik voltooi binne die ongeveer 'n minuut tyd. Scalping mag die meerderheid van winsgewende wees sodra die mark is eintlik onstabiel. Al die beleggers vir hierdie soort probleme is geneig om 3 aanduidings, die werklike ZWINNER Center, die werklike ZWINNER Mind en ook die patroon Power teken plaasvind. Hierdie tipe aanduidings sal jou 'n uitstekende aanwysers gee met betrekking tot transaksies asook filtreer die werklike armes handel. Jy sal 3 gidse verbind met behulp van die program te vind. Dit is van kardinale belang vir daardie beleggers om hierdie tipe van gidse 1 ondergaan deur 1 waarna voldoen aan die werklike aanwysings verskaf binne hierdie tipe van gidse godsdienstig te tekorte te voorkom sowel as die verbetering inkomste binne die koop en verkoop. Ander gesoek: zwinner kleur sein dr Agha Zain bedrogspul ZWINNER TREND INDIKATOR waarskuwing zwinner waarskuwing zwinner kleur seine mq4 zwinner waarskuwing See scalper-Dr Zain Agha met Geld sterkte meter Zain agah bedrogspul Z20 tempo stelsel Z-20 tempo dr Zain Agha stelsels gratis aflaai dr Zain Agha volledige stelsel zwinnerZ-WENNER Forex Trading System Z-WENNER Forex Trading System die Z-WENNER System is deeglik verduidelik word met die hulp van die kaarte. Dit kan verhandel op alle vorme van handel platforms, maar jy kry die pyle net op die Meta Trader platform. ZWINNER ambagte al munt pare. Ek sal aan jou stuur die MT4 Sjabloon wat jy op jou kaarte kan installeer en dit sal julle koop en verkoop Arrows. Die stelsel is heeltemal Meganiese. Jy don8217t het om iets te doen. Volg net die reëls en maak groot bedrae geld elke dag. By tye moet ons ons diskresie gebruik. Die inskrywings is ten volle Meganiese maar die uitgange is Meganiese wanneer die mark is trending en diskresionêre wanneer die mark is wissel. Dit is ten volle verduidelik hoe en wanneer om te verlaat met winste. Hoeveel stelsels het jy geheel en al U sal nie nou nodig nie. Jy sal die aankoop van 'n goudmyn. Die volgende tabelle (met ZWINER aanwysers) wys jy die ambagte Ek het sonder enige onderbreking in tussen. Ek is nie net wat jy die winsgewende bedrywe Ek het nie, maar ook die verlies van kinders. Nou kan jy beide die wen vergelyk en die verlies van ambagte jouself en besluit of hierdie stelsel is vir jou of nie. Die Template sal jou lewe baie makliker maak. Al wat jy hoef te doen is om die aanwysers te volg en geld te maak. So eenvoudig soos dit. Wat anders doen wat jy wil. 8211 Yzyz. mq4 8211 Z-winner. tpl 8211 Z-wenner-Manual. pdf 8211 Jou persoonlike lisensie sal dek 'n demo rekening en 'n 8220live8221 rekening. 8211 Dit sal nooit verval en daar is GEEN 8220monthly fees8221 of enige ander herhalende koste vir die gebruik Lêertipe en vereistes: - Dit is 'n digitale item - Jy benodig: Meta Trader 4,0 platform. 8211 Die lêers you8217ll kry is zip argief.


No comments:

Post a Comment