Monday, October 17, 2016

Binary Options Exponential Moving Average Rainbow Strategy For Greatest

Soos hierdie teenstelling Chrispap 10 Januarie 2016 'n basiese reël wat toegepas moet word om enige nadeel strategie is die sogenaamde gladde nadeel reël. Maak nie saak wat EMAS ons gooi in die kaarte die kritieke punt is die definisie van 'n gladde nadeel. 'N ideale nadeel is geïdentifiseer as 3 byna identies kerse retracing die EMAS. Jy kan ook sien hierdie terugsakkings im oor praat op Davids Video. Dit werk ook goed met 2 maar 3 optimaal is. Enigiets bo dit kon die beggining van 'n potensiële ommekeer wees. Persoonlik het ek opgemerk deur back testing, demo en lewendige handel wat die beste bounces voorkom óf op die 14 soos per Davids video of op die 21. Dit is die enigste EMAS Ek persoonlik gebruik. Ek neem ook in ag die tendens van ten minste 2 TF hoër. En natuurlik 'n S / R hoër as M15, daaglikse spilpunte en RNB hoër as 500 gerespekteer moet word. Net my 2 sent en spesiale dank aan Dawid wat werklik het my gehelp verstaan ​​waarom tendens volgende is uiteindelik die beste handel concept. Exponential bewegende gemiddelde Rainbow Strategie Review Wat is die Eksponensiële bewegende gemiddelde Rainbow Strategie die eksponensiële bewegende gemiddelde Rainbow strategie is 'n binêre opsies handel strategie wat gebruik maak van die 6, 14 en 26-tydperk eksponensiële bewegende gemiddeldes (EMA) om punte waarteen die transaksie 'n koopopsie (koop) of 'n put-opsie (verkoop) kan koop te bepaal. Die konsep van hierdie stelsel is om die sein wat deur die EMO kruis op die geldeenheid te gebruik, en die sein van toepassing op dieselfde geldeenheid in die binêre opsies mark. Dit is 'n tendens volgende strategie. In terme van hierdie strategie, is 'n uptrend geïdentifiseer as 6 EMO is bo 14 EMO en albei is bo die 26 EMO. Sodra hierdie voorwaarde is vervul, moet die handelaar wag vir die prys om af teenoor die 14 EMO (so die een in die middel) en raak dit ingegaan. Sodra dit gebeur, kan 'n Call opsie gebruik word, volgens die stelsel. Vir 'n stel, moet die 6 EMO wees onder 14 EMO en albei onder 26 EMO. Dan moet ons wag vir 'n retracement opwaarts, teenoor 14 EMO. Sodra die prys raak 14 EMO, kan 'n verkoopopsie geplaas volgens die stelsel. Dit is 'n handel strategie wat net gebruik word in trending markte. Dit sal nie werk as die mark is-reeks gebind. Hier is 'n foto om maklik te visualiseer 'n oproep opstel: Waarom die Rainbow Strategie Suig my mening Persoonlik, ek weet nie baie kort termyn posisies in die forex of binêre opsies mark te neem, want ek vind dit te spekulatiewe wees. Spekulasie is 'n instrument wat nooit kleinhandel handelaars goed geskik, en hierdie strategie is nie anders nie. Om hierdie strategie, daar is tye wanneer die retracing prys gaan verder as die verwagte weiering punt aan die 14EMA. Onervare handelaars kan nie in staat wees om dit te hanteer. Die Rainbow Strategie suig, want dit het 'n potensiaal vir whipsaws en valse seine. Tog kan hierdie potensiële verloor ambagte uit uitgeroei deur die toepassing van ander tegniese aanwysers soos trendlines, bewegende gemiddeldes en Fibonacci8217s. Waarom hierdie Rainbow strategie Nie Suig na al hierdie strategie is aanpasbaar by ander tydgleuwe opsy, weg van die 5-minute tyd raam, so 'n lang tyd raam kan gebruik word om die ambagte meer hanteerbaar en minder spekulatiewe maak. 'N vuurteken op 'n lang voorraad bevestig deur 'n sein op 'n kort voorraad het meer betroubaarheid as óf sein alleen geneem. Handelaars kry soms verward oor watter posisie te neem in die binêre opsies mark. Ons het 'n gebied waar kaarte en aanwysers vir binêre opsies tegniese ontleding ontbreek gevind, hierdie aanwyser help vul daardie gaping. handelaars kan 'n paar hulp kom trek uit die feit dat geldeenhede vorm die grootste deel van die binêre opsies verhandel bates. As gevolg van hierdie analise ontleding van geldeenhede in die forex mark kan gebruik word om handel seine in die binêre opsies mark te genereer. Breakouts en terugsakkings is 'n integrale deel van die markte. Wanneer om weer in te voer na die prys van 'n bate terug van 'n tydperk van tendens beweging het getrek is 'n gewone dilemma vir handelaars. Deur die gebruik van die eksponensiële bewegende gemiddelde Rainbow strategie, kan handelaars 'n rowwe idee van wanneer om weer in te voer in die rigting van die vorige tendens, en neem die ooreenstemmende posisie in die binêre opsies mark te kry. Hoe om te gebruik Die Rainbow strategie in my mening, die strategie los die probleem van wanneer om te koop na 'n lomp nadeel, of wanneer om te verkoop na 'n weiering retracement. Dit is ook maklik om te identifiseer en maklik om te gebruik, aangesien dit gebruik van slegs een aanwyser maak. Dit kan ook gebruik word op verskeie tydraamwerke om binêre opsies seine op te wek. afhangende van die periode die handelaar in gedagte het. Dit het egter sy trekking rug. Soms, die prys retracement oorskry die 14EMA punt, die vervaardiging van 'n paar verwarring in handelaars oor wanneer om die sneller te trek. Nog 'n punt is dat wanneer dit gebruik word op die kort termyn tyd kaarte, kan die seine betroubaarheid word bedreig deur die schokkerig van die prys aksie op hierdie kaarte. Die Laaste woorde op die Rainbow Strategie Soos ander stelsels in die mark, die handelaar het 'n paar daadwerklike poging te maak in die studie van hoe hierdie strategie werk met behulp van 'n demo platform saam met gelyktydige orde plasing op die demo platforms van binêre opsies makelaars. Wanneer dit gedoen word, dan handelaars kan kyk na die eksponensiële bewegende gemiddelde reënboog stelsel as 'n ander handel instrument in die arsenaal. Ek dink hierdie strategie is beter as 'n instrument. Dit het wel 'n paar nadele wat die gebruik van addisionele gereedskap 'n noodsaaklikheid te maak. Om hierdie rede inkorporeer dit in of met 'n ander instrument / strategie is 'n must. Best Binêre opsies strategie Hoe om ons strategieë uit BestBinaryOptionsStrategy EMO Rainbow Strategie vir binêre opsies Blou bewegende gemiddelde is bo-op en goue is op die bottom. This strategie net gebruik een aanwyser en dit is 'n goeie ou bewegende gemiddelde wat jy reeds kan gebruik en weet. Ons sal drie EMO (Eksponensiële bewegende gemiddelde) stel tot 6, 14 en 26 gekleurde anders gebruik om die tendens te bepaal en vind geleenthede om 'n hoë / lae ambagte oop. Ons gebruik M5 tydperk en plek ambagte met 15 minute verstryking keer. Hoe om te installeer die grafiek hoe hierdie strategie werk Wanneer om ambagte oop Blou aanwyser bewegende gemiddelde is bo-op en goue is op die onderkant. Prysbewegings tot pers bewegende gemiddelde van die top en kruisies dit. As een van die twee ander kerse styg en kruisies bo violet weer bewegende gemiddelde, koop ons 15 minute bel. Golden bewegende gemiddelde is op die top en blou is op die onderkant. Prysbewegings tot pers bewegende gemiddelde van die onderkant en kruisies dit. As een van die twee ander kerse dalings en kruise hieronder violet bewegende gemiddelde, koop ons 15 minute te plaas. Hoe werk hierdie strategie lyk Probeer hierdie strategie op 'n demo rekening Hierdie strategie kan maklik op demo rekening getoets. Oop demo rekening vir binêre opsie handel hier (binêre opsie demo rekening) en jy kan handel op 'n demo rekening onmiddellik begin. Byvoorbeeld, makelaar topoption bied demo rekening eers ná aanvanklike deposito aanbevole makelaar vir hierdie strategyRainbow EMO Verduidelik die Rainbow EMO. beter bekend as die Rainbow Eksponensiële bewegende gemiddelde. is 'n binêre opsies handel strategie wat redelik gewild geword onder handelaars sedert dit die eerste keer is ontwikkel en ingestel n paar jaar gelede. Alhoewel hierdie strategie is aanwyser gebaseer Dit is nie bedoel om hoog of laag seine produseer, dus eerder as dinamiese ondersteuning amp weerstand tydens 'n trending mark. Met gesê dat wese is dit belangrik daarop te let dat hierdie handel strategie vereis trending marktoestande. Range gebind markte is nie ten gunste van wanneer gebruik te maak van die Rainbow EMO strategie. Alhoewel ek nie 'n groot fan van aanwyser gebaseerde strategieë ek glo dit kan gebruik word met sukses, as dit gebruik word op die regte manier. Wanneer verkeerd gebruik dit kan lei tot massiewe teleurstelling. So, hoe doen ons dit gebruik op die regte manier bewegende gemiddelde verduidelik in statistiek, 'n bewegende gemiddelde (rollende gemiddelde of hardloop gemiddeld) is 'n berekening om datapunte te analiseer deur die skep van 'n reeks van gemiddeldes van verskillende onderafdelings van die volle datastel. Dit is ook bekend as 'n bewegende gemiddelde (MM) of rollende gemiddelde en is 'n soort van eindige impulsrespons filter. Variasies sluit in: eenvoudige en kumulatiewe, of geweegde vorms. Klink super ingewikkeld dit alte goed dat dit nie moet wees nie. Soms is dit beter om oor te dink liewer nie dinge of selfs probeer om te verstaan ​​presies hoe dit werk. Die belangrike deel is dat jy weet hoe om dit te gebruik. En as jy leer hoe om dit te gebruik, moet jy 'n beter begrip van hoe dit werk te kry. Definisie van eksponensiële bewegende gemiddelde die eksponensiële bewegende gemiddelde, ook bekend as EMO, is aandele soortgelyke eienskappe aan die eenvoudige bewegende gemiddelde (SMA), behalwe dat meer gewig gegee aan die jongste prys veranderinge. Om hierdie rede die eksponensiële bewegende gemiddelde is ook bekend as die eksponensieel geweeg bewegende gemiddelde. Dit laat hierdie tipe bewegende gemiddelde om te reageer op onlangse prysveranderings baie vinniger as 'n eenvoudige bewegende gemiddelde. Hoe om by te voeg Die Rainbow EMO Die Rainbow EMO bestaan ​​uit die: 6 Tydperk Eksponensiële bewegende gemiddelde 14 Tydperk Eksponensiële bewegende gemiddelde 26 Tydperk Eksponensiële bewegende gemiddelde Dit is belangrik om elke EMO 'n ander kleur, en sodoende kry die naam Rainbow EMO. Watter kleur wat jy maak hulle is heeltemal aan jou persoonlike voorkeur, solank as wat hulle is maklik om te identifiseer op jou charts. Applying Die strategie om Binary Options Na die toevoeging van al 3 eksponensiële bewegende gemiddeldes jou kaarte moet iets soos die voorbeeld hieronder lyk. Om te verduidelik hoe hierdie strategie toegepas word om binêre opsies wat ons gaan gebruik Figuur 1 - Up Neigings mark. 26 Tydperk EMO 14 Tydperk EMO 6 Tydperk EMO Soos jy kan sien in die geval van 'n uptrend ons verwag om die 26 EMO sien (onder - rooi), gevolg deur die 14 EMO (middel - groen) en laastens die 6 EMO (top - pers ). Die teenoorgestelde is waar wanneer jy kyk na 'n verslechtering neiging. Dit is van kritieke belang dat die EMAS-up is gevoer in die bestellings volgens die tendens rigting. Die 14 Tydperk EMO sal altyd in die middel, wat optree as ons sneller lyn. Ons wil dus wag vir prys aan ons sneller lyn (14 Tydperk EMO) raak voordat óf 'n oproep of 'n put handel. Hoe meer die lyne uit te sprei in die korrekte volgorde die oorhand oor 'n handels-sein wat ons kan verwag. Dit sal gebeur wanneer ons 'n sterk trending mark in enige rigting, en is dus die ideale tyd om hierdie strategie te gebruik. Die Rainbow EMO strategie kan gebruik word op byna enige inraday (M1, M5, M15, M30, H1) tyd frame. Metatrader aanwyser vir Rainbow EMO Soos altyd, is MetaBinaryOptions bied jou 'n gratis Meta Trader aanwyser vir die hulp wat jy hierdie strategie toe te pas. Klik hier om af te laai die aanwyser 100 gratis Die aanwyser sal outomaties teken 35 EMO. Rainbow EMO Opsomming As jy hierdie strategie kan sien is waarskynlik een van die maklikste en mees basiese, maar dit kan baie effektief in die regte marktoestande wees. Weereens is dit belangrik om daarop te let dat daar is geen waarborg dat die prys sal weiering van ons sneller lyn elke keer. Alhoewel dit as dinamiese ondersteuning of weerstand prys kan maklik in stryd met dit en veroorsaak 'n verandering in die tendens. Gebruik altyd samevloeiing en wees op die uitkyk te wees vir hierdie draaipunte in die mark. Rainbow EMO Gebruiker ReviewsThe Eksponensiële bewegende gemiddelde Rainbow Strategie id verbaas wees as die koop (of verkoop) bloot omdat die prys aangeraak n MA sou werk. Daar kan iets in dit as sy tesame met 'n begrip van PA. Maar dan, as jy 'n ordentlike begrip van PA, youd gee 'n baie waarde aan die touch punt te kry. Dit kan ordentlike toegangspunte verskaf as Theres mark follow-up, maar dan is jy vertrou op wat gebeur. Linuxtroll het 'n draad op VF met reënboog handel (bv laat gooi soveel MA as wat ons kan 'n grafiek in baie verskillende kleure), maar nou is hy flogs net sy stelsel as 'n tendens volgende scalping strategie / sagteware met corny motiverende kommentaar. Die Rainbow Magic. Hi ouens Ek wil net hierdie deel. Ek het net 'n handelsmerk nou wat ITM geland, maar dit was naby. Im met behulp van Kandelaar Ontleding, Fractal en Bollinger Band met handleiding S / R en tendenslyn plot (dit is my goed gehou heilige graal, nie 'n grap. Lol). Die meeste van julle mag dink dat ek hoofsaaklik gebruik Naked kaarte of Ichimoku maar dit is dit. Wanneer Im handel ek verskillende strategieë te gebruik om my strategie te ondersteun. Ek gebruik Ichimoku om maklik te sien die tendens en maklik voorspelling te doen op waarskynlike toekomstige rigting van die kerse. Ek gebruik Rainbow strategie om te sien of die kerse is binne-in die Rainbow of the Rainbow lyne is plat. Dit gee my 'n goeie waarskuwing dat Im beurs in die gevaarsone, net soos die foto's hieronder. Let daarop dat die tyd wat ek die handel die kerse is binne-in die reënboog geloop, al is dit geland ITM, het ek amper die handel verloor. Ja handel is uitvoerbaar in die reënboog (wat ek nou net gedoen het), maar dit sal 'n baie veiliger wees, veral vir beginners as hulle wag totdat die kerse is bo of onder die reënboog lyne. Ek kyk gewoonlik 3 tot 8 munt pare almal op M5 so die alarm gaan gereeld af as 'n idioot so dit is hoekom ek Ichimoku en Rainbow gebruik as my steun kaarte om my ontleding en om vinnig en veilig te betree ambagte sodat ek kan beweeg om vinnig te doen 'n ander geldeenheid paar. Ek dink dat die Rainbow Strategie is regtig baie goed so lank as wat die handelaar weet hoe om dit te gebruik, want dit wat jy weg sal hou van handel in die gevaarsones Let op die krag van die reënboog. Dit dui daarop dat Im handel in wat ek noem die gevaarsone. Let ook op my inskrywing kers, sy 'n lomp harami kers wat beteken dat die tendens is terwyl hulle opgaan, maar die vorige kerse toon tekens van divergensie (meer opwaartse Wicks). Dit beteken dat die kerse kan optrek 'n bietjie dan weer duik af. Ek het gehoop om 2 tot 3 lomp kerse te kry voordat dit duik weer af, maar dit duif neer op die volgende. Let daarop dat my inskrywing kers loer op die sentrum orkes lyn so ek het gedink dat dit my 2 of 3 lomp kerse sal gee voordat dit blyk suide en ek was verkeerd, maar ek het nog geland ITM Die kers is ook halfpad op my denkbeeldige afwaartse tendenslyn sodat Daarom plus 2 tot 3 opwaartse kerse. Ichimoku toon vroeë tekens dat die kerse af weer sal duik, maar nie so eenvoudig as die Rainbow. Let ook op my Indië, is MACD verloor momentum, Heikin Ashi bars (twee rooi en groen lyn bo die Indiese Eilande) toon groen, maar ook dit is nie so betroubaar as binne-in die reënboog. Dit is hoe ek analiseer die kerse, maar selfs met al my kandelaar ontleding, S / R en trendlines en baie hocus-pocus, is Rainbow maklik wys vir my 'n groot waarskuwing teken en ek het net die lewendige handel (handel is nog aan die gang toe ek geskryf het hierdie) om te bewys dat my teorie is reg, want Ek haat te deel wat ek weet deur te wys ou ambagte van nawete omdat ek dink dat kersie pluk vir 'n les is minder doeltreffend en minder voordelig vir my studie. Fokus op die regte kant van die grafiek is waar die aksie is veral wanneer die handel in die gevaarsone. My lief vir die adrenaline, lol. Let op die krag van Ichimoku. Dit dui daarop dat Im handel teen die tendens. Geredigeer deur Ronnel 2015/09/18 by 05:24.


No comments:

Post a Comment